Klientům důkladně vysvětlíme a z větší části zajistíme všechny úkony nezbytné při zahájení podnikatelské činnosti ať už při zahájení činnosti jako OSVČ či při založení společnosti.
Poskytujeme poradenství v souvislosti s podnikáním dle požadavků klientů např. v souvislosti se zahájení činnosti klientům poradíme, jaké jsou jejich základní povinnosti, zprostředkujeme vydání živnostenského listu, zajistíme registraci na finančním úřadě, zajistíme zapsání změn v obchodním rejstříku.
Dle individuálních požadavků pořádáme školení pro klienty a jejich zaměstnance z oblasti daní, obchodního práva a účetnictví na míru.
- Připravujeme podklady pro poskytnutí bankovních úvěrů.
- Zpracujeme běžné smlouvy obchodního charakteru.
- Sestavíme návrhy pracovních smluv, mandátních smluv.
- Zajišťujeme zápis změn údajů v obchodním rejstříku.
- Sestavíme návrh programu valné hromady.
- Zpracujeme přihlášky pohledávek do insolvenčního řízení.
- Klientům poradíme v rámci jejich podnikatelských záměrů, případně upozorníme na vyskytující se rizika.
- Povinnosti, které vyžadují úřady, vyřídíme za Vás.
- Poradíme co je třeba pro hladký průběh Vašeho podnikání.
- Zajistíme veškeré potřebné dokumenty v souvislosti s komunikací se státní správou.
- Provádíme revizi obchodních smluv z pohledu daňového dopadu.
Více jak 20ti letá tradice a zkušenosti
S více jak 20ti letou tradicí a zkušenostmi poskytuje společnost tau Praha s.r.o. služby v oblasti daňového, účetního, ekonomického a mzdového poradenství.
Jsme právnickou osobou poskytující daňové poradenství
Kompletní servis učetnictví, daně, mzdy
Našim cílem je, aby každý klient mohl maximum svého času využít pro svoji podnikatelskou činnost a nezatěžoval se řešením ekonomické agendy a studiem daňových či účetních zákonů.
Pro domáci i zahraniční společnosti. I pro neziskové organizace.
Vše pod jednou střechou
Kvalitně, správně a dle zákonem daných povinností zpracované účetnictví, daňové poradenství, mzdové učetnictví a konzultace.